Jump to content
Sign in to follow this  

Léa....beautiful, generous, experienced,simplicity

Recommended Posts

I am Léa, a pretty and sensual young woman of 38 years old. I have blond hair with beautiful eyes pers. I measure 5'4, 120 lbs and 36C of chest.
You will be charmed by my beautiful energy and contagious smile. I am known for my ability to relax and put you at ease.
Our meetings will be warm, pleasant and respectful of everyone. I am a generous and experienced woman. To make you forget the stress of this hectic life ... Satisfy your desires.
Meetings from 10 to 21. Reservation 24 hours in advance if possible. Make appointments by email preferably. Text messages for last minute only.
When you contact me, please specify
Duo with a sweet possible accomplice or to share me in your couple
With pleasure!

Léa
Email: [email][email protected][/email]
Textos: 514-613-4433

Je suis Léa, une jolie et sensuelle jeune femme de 38 ans. J'ai les cheveux blonds avec de magnifiques yeux pers. Je mesure 5'4, 120 lbs et 36C de poitrine.
Vous serez charmé par ma belle énergie et mon sourire contagieux. Je suis reconnue pour ma capacité à vous détendre et vous mettre à l'aise.
Nos rencontres seront chaleureuses, agréables et dans le respect de chacun. Je suis femme généreuse et expérimentée. Pour te faire oublier le stress de cette vie trépidante� Assouvir tes désirs.
Rencontres de 10 à 21. Réservation 24 heures à l'avance si possible. Prise de rendez-vous par courriel préférablement. Messages textes pour dernière minute seulement.
Lorsque vous me contactez, svp préciser
Duo avec une douce complice possible ou pour me partager dans ton couple
Au plaisir !

Léa
Courriel : [email][email protected][/email]
Textos : 514-613-4433

Sign in to follow this  

• Create New...